Το Frozinone της Ιταλίας επισκέφτηκαν μαθητές και καθηγητές του 2ου Γυμνασίου Λάρισας στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού προγράμματος ?Erasmus +?, που υλοποιεί το σχολείο, με τίτλο ?Practical Skills Matter?.

  Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στο Ιταλικό Σχολείο IIS Brunelleschi- Da Vinci, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να πάρουν μέρος σε δραστηριότητες όπως φύτευση φυτών και λουλουδιών στην αυλή του σχολείου, δημιουργία βιτρό με υλικά χειροτεχνίας, κατασκευή αντικειμένων από πηλό καθώς και δημιουργία του λογότυπου του προγράμματος. Παράλληλα περιηγήθηκαν στην πόλη και επισκέφτηκαν το αρχαιολογικό μουσείο και εκκλησίες της περιοχής. Τέλος, την τελευταία ημέρα της εκπαιδευτικής επίσκεψης πραγματοποιήθηκε εκδρομή και ξενάγηση σε αξιοθέατα της Ρώμης όπως η Βασιλική του Αγίου Πέτρου, το Κολοσσαίο, η Piazza di Spania, η Piazza Navona, η Fontana di Trevi  κ.ά..

  Κατά την υλοποίηση του διετούς προγράμματος, ευρωπαϊκά σχολεία από την Ολλανδία, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Πολωνία και τη Ρουμανία θα συνεργαστούν σε μια προσπάθεια βελτίωσης της ισχύουσας εκπαιδευτικής διαδικασίας με στόχο να δοθεί στους μαθητές η δυνατότητα να την εμπλουτίσουν με πρακτικές δεξιότητες που απαιτούνται στην καθημερινή ζωή.

  Έχουν έτσι την ευκαιρία να συμμετέχουν σε εξωσχολικές δραστηριότητες, οι οποίες ενθαρρύνουν τους μαθητές να χρησιμοποιούν και να διευρύνουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες όπως επίσης να αναδεικνύουν τις ικανότητες εκείνες που αδυνατούν να εκφράσουν παρακολουθώντας μόνο θεωρητικά μαθήματα. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στην Αγγλική γλώσσα και τις νέες τεχνολογίες και οι εκπαιδευτικοί θα συνεργαστούν για την επαγγελματική τους ανάπτυξη και την ανταλλαγή διδακτικών πρακτικών, εμπειριών και γνώσεων με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας των μεθόδων διδασκαλίας και του εκπαιδευτικού αποτελέσματος.

Συμμετείχαν οι μαθητές: Ευσταθίου Βασίλης, Ζαχάκη Κατερίνα, Μπασινού Ερμιόνη, Σδούγκα Αθανασία, Τσαβδάρη Αναστασία, Τσιάρας Δημήτρης και συνόδευσαν οι Γκαρά Άλκηστη (Δ/ντρια), Κουκουλή Κυριακή (Συντονίστρια Erasmus).

 

Tags: ,